0
Обране
Ви відклали -- суму ----
-------
Кошик
У кошику ----- суму ----
Каталог товарів

Гарантія та сервісне обслуговування

1. Гарантійне обслуговування у сервісних центрах

Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням до офіційних сервісних центрів виробника товару.

Для звернення до сервісного центру із собою необхідно мати:

  • товар з повною комплектацією;
  • оригінальний гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату.

Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 99 місяців. Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі під час отримання.

2. Де можна обміняти чи повернути товар

Обміняти чи повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки Нова Пошта.

Умови повернення:

Для оформлення повернення вам потрібно мати паспорт, чек і товар в упаковці.

Ми повернемо вам кошти у день повернення товару від служби доставки Нова Пошта не пізніше ніж через 7 днів.

Ми оформляємо повернення, якщо:

  • товар не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін чи повернення товару проводиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не були порушені.

3. У яких випадках гарантія не надається

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:

  • порушено цілісність гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару;
  • неправильно заповнено гарантійний талон;
  • серійний або IMEI номер, що зберігається в памяті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено.

Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношення або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався цей товар, або які виникли в результаті зєднання та підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу;
  • збереження інформації на жорсткому диску.

Товари, що не підлягають обміну та поверненню:

  • Продовольчі товари, лікарські препарати і засоби, предмети сангігієни.
  • Ювелірні вироби із дорогоцінних металів, дорогоцінного каменю, дорогоцінних каменів органогенного походження та напівдорогоцінних каменів.
  • Окремі непродовольчі товари: швейні і трикотажні вироби, парфумерно-косметичні вироби, пір’яно-пухові вироби, дитячі іграшки, зубні щітки, рукавички, тканини, білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, товари для немовлят, інструменти для манікюру та педикюру.

Посилання на повний перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню, дивіться у ст. 9 Закону «Про захист прав споживачів».

*Сервісний відділ/Продавець не несе відповідальності за можливу втрату/витік персональних даних про споживача, членів його сімї, третіх осіб, що містяться в товарі (пристрої): на внутрішній пам’яті обладнання або на його носіях, що передаються на ремонт/сервісне обслуговування у комплекті з основним товаром, у разі можливого перепрограмування, заміни пам’яті пристрою, заміни чи оновлення системного програмного забезпечення.

Купити в один клік
Зворотний дзвінок
Кошик ---- суму ---
Продовжити покупки
Швидке замовлення
Повідомити про наявність Вкажіть Ваш email, і ми відправимо Вам повідомлення, як
тільки товар з'явиться у наявності.
Швидке замовлення
Вхід до особистого кабінету
Увійти як користувач Зареєструйтесь, якщо у вас ще немає облікового запису
Скинути пароль
Повідомлення надіслано!
Реєстрація
Реєстрація успішна. На Ваш email відправлено лист з підтвердженням
Бонуси Списувати накопичені бонуси на нові покупки можна в мережі магазинів «BeSmart» та при оформленні замовлення в інтернет-магазині. Детальніше про Бонусну систему
Зараз все буде! Ваше замовлення прийнято. Протягом 10 хвилин наш менеджер зв\’яжеться з Вами для уточнення деталей.
Додати дитину
  • Хлопчик
  • Дівчинка
file.png
Додати телефон
На Ваш номер було надіслано повідомлення з кодом. Будь ласка, введіть його нижче.
Повідомлення не прийшло? Відправити ще раз
Редагувати списки
  • Ляльки
  • Тварини
  • М’які іграшки
Створити новий список
Впевнені, що хочете видалити?
Впевнені, що хочете видалити?
Ой-ой-ой!